Hé Rutte, weet je wat, naast de dood van Friso, ook intens verdrietig is? De naar schatting meer dan 1 miljoen burgers, die in het puissant rijke Nederland, onder de armoedegrens leven, om over de meer dan 320.000 kinderen, die daar deel van uitmaken, nog maar te zwijgen!
Dat is niet het gevolg van het overtreden van verbodsborden, dus eigen schuld, maar aan het meer dan waardeloze klotebeleid van jouw en je kutkabinet!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten