Hé Rutte, weet je wat, naast de dood van Friso, ook intens verdrietig is? De naar schatting meer dan 1 miljoen burgers, die in het puissant rijke Nederland, onder de armoedegrens leven, om over de meer dan 320.000 kinderen, die daar deel van uitmaken, nog maar te zwijgen!
Dat is niet het gevolg van het overtreden van verbodsborden, dus eigen schuld, maar aan het meer dan waardeloze klotebeleid van jouw en je kutkabinet!
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten