Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 24 augustus 2013

Nieuwsuur, een poepduur actualiteitenprogramma, maar dan heb je ook wat..... ja, maar wat?

Het presenterende schaap van Nieuwsuur, die duidelijk om haar uiterlijke 'gaven' is aangenomen, vroeg afgelopen donderdagavond, aan Joost Hilterman (deze werkt nu voor The International Crisis Group >> ICG), naar zijn bevindingen in het Iraakse Halabja (toentertijd werkte hij voor Human Rights Watch). Hilterman deed daar onderzoek, nadat Hoessein daar in 1988, het Koerdische dorp had aangevallen met Bolkestein gifgas...... Dit n.a.v. de vermeende aanval met gifgas door het regime van Assad in Syrië. Hilterman moest het terdege 'goed voorbereidde' schaap vertellen, dat hij pas 4 jaar na die aanval onderzoek deed in dat dorp....

Ach ja, ze zijn natuurlijk de hele dag bezig met het testen van de automatische LCD koelkast, die te pas, maar eigenlijk altijd te onpas uit het decor omhoog zwiept (in het begin kon ik me nog ergeren aan dit volkomen overbodige, peperdure apparaat, nu kan ik er alleen maar om lachen), plus controle op alle andere beeldschermen in de studio*, dan heb je geen tijd voor grondige voorbereiding, ze hebben niet voor niets een peperduur decor aangeschaft van belastingcenten............

* Dan vergeet ik nog de aankoop van een oneindig aantal jasjes voor het presentatie schaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten