Opvallend die waarschuwingen in radioreclames voor financiële producten, in die waarschuwingen wordt nu zelfs een 'schaal van risico' weergegeven...... ha! ha! ha! ha! ha!
Wat wel heel lullig is, dat ondanks alle waarschuwingen, die al jaren 'de normaalste zaak' zijn in dit soort reclames, aandeelhouders toch vaak schadeloos worden gesteld, of zelfs ontzien worden, zoals bij het op de been houden van banken vanaf 2008..........
Ach, wat zeur je nu weer Azijnpisser? Je weet toch dat we een klassenmaatschappij hebben?!!!!
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten