De totaal disfunctionerende PvdA minister van Binnenlandse Zaken, Plasterk, vertelde afgelopen donderdag, dat hij een brief heeft gekregen uit de VS aangaande het NSA afluister (en afkijk) schandaal, die brief is 'classified', zo liet hij weten..... ha! ha! ha! De VS verontschuldigt zich dus bij de volksvertegenwoordiging van de Nederlandse burger, voor misdadig gedrag, maar diezelfde burger mag die brief niet zien...... ha! ha! ha! De VS overheid is duidelijk helemaal knettergek geworden.
Plasterk had wel toestemming om te zeggen, dat het i.d.d. ging om 1,8 miljoen gevallen van afluisteren (en computervredebreuken, al wordt dat er, keer op keer, niet bijgezegd). Dat vindt Plasterk onaanvaardbaar...... Waar hij vervolgens niets mee doet........ ha! ha! ha! ha!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten