Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 22 januari 2014

Harten en geesten gewonnen in Afghanistan..........

Met het schaamrood op de kaken, moet ik toegeven, dat ik dit bericht, vorige week ben vergeten op te nemen: Op 16 januari meldde het BNR nieuws van 13.00 u., dat er tijdens een NAVO bombardement in Afghanistan 8 burgerdoden waren gevallen......... Het totale aantal onnodige burgerdoden door NAVO ingrijpen, kan ik niet vinden, maar dat moet intussen een gigantische hoeveelheid zijn, dan spreek ik nog niet over het aantal gewonden.......
Eén ding is zeker, da NAVO heeft met deze 'succesvolle' actie, alweer flink wat harten en geesten gewonnen in Afghanistan!

Zijn 'onze' F16 straaljagers nog in Afghanistan en hoeveel burgerdoden hebben 'wij' daar gemaakt...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten