De uiterst conservatieve Japanse minister-president Abe zet zich in voor de vrouwenemancipatie, nou ja, eigenlijk wil hij dat er meer vrouwen toetreden tot de arbeidsmarkt (wat een woord eigenlijk..). Daar er door de vergrijzing en jarenlange lage geboortecijfers, te weinig mensen op die markt overblijven. Bovendien, zitten de grenzen van Japan, potdicht voor werkzoekende migranten, al worden er voor hoog opgeleiden en succesvolle zakenmensen uitzonderingen gemaakt........
Van een gelijktrekken van salarissen van vrouwen met die van mannen, is geen sprake, het moet niet al te gek worden natuurlijk!!!
Bron: BBC World Service.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
9 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten