Timmermans liet vandaag weten, dat diplomaten, die hun boetes niet betalen, hun tankpas, waarmee zij accijnsvrij en btw vrij kunnen tanken, kwijtraken........... Dan moeten zij alles zelf invullen, aldus de PvdA kleuter, die daarmee aangeeft, dat hij dit ingewikkeld vindt en zo meteen even reclame kan maken, voor zijn vrienden in de 'tankpasbedrijven'.
Het is nog niet tot Timmermans doorgedrongen, dat ambassades en consulaten, belastingspecialisten in dienst hebben en als zij die niet hebben, zij deze specialisten tegen fiks gereduceerd tarief kunnen inhuren, op kosten van...... de Nederlandse belastingbetaler!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
18 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten