Bas Eickhout was gistermiddag na 12.10 u. te horen op Radio1. Daar maakte deze GroenLinks volksverlakker bekend, dat hij een referendum wil over verdere EU integratie, lees soevereiniteit afstaan aan Brussel. Met een grotere EU integratie kan er een echt EU energie beleid van de grond komen...... Alsof GroenLinks ook nog maar iets met groen of duurzaamheid te maken heeft en alsof Frankrijk en Duitsland grote voorstanders van een groen en duurzaam Europa zijn, om over de conservatieve grote Oost-Europese landen nog maar te zwijgen.......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Wat een flapdrol!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
9 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten