Vanmorgen gaf ijdeltuit Fröhlich weer antwoord op de vragen van BNR luisteraars. Er zijn aardig wat mensen die zich ergeren aan oud-schaatser en rechtse lul Ben van der Burg, die reguliere programma's voorziet van een 'sidekick', lees onbeschofte, hufterige, inhumane, rechtse uitlatingen. Welnu Fröhlich vindt deze 'sidekick' prima, niet meer elke dag, maar 1 keer in de week, waarbij hij loog, dat veel luisteraars van der Burg wel kunnen waarderen.
Nog niet zo lang geleden, gaf Fröhlich nog zo op over de onafhankelijkheid van BNR..... Zie : 'Sjors Fröhlich kan het niet laten: 'BNR is journalistiek onafhankelijk..........' ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
Zie ook het eerdere bericht van deze dag, aangaande de onafhankelijkheid van BNR: 'Schoonmakersstaking, de NS en het 'onafhankelijke' BNR........'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten