Vanmorgen, precies als de afgelopen week, weer veel geouwehoer over 'The Passion', een intussen jaarlijks weerkerend hysterisch gebeuren, dat je 'gezien moet hebben', anders hoor je er niet bij......
Dit jaar is Enschede aan de beurt, daarvoor heeft de stad twee ton moeten neerleggen. Catriene van den Akker, van Enschede Promotie, was vandaag te horen op de radio. Met veel gehik vertelde deze reclamemaker voor Enschede, dat ze de regie, over wat er in het programma wordt getoond van de stad, overlaat aan de programmamakers.... ha! ha! ha! ha! Daar heeft ze zelfs niets over te zeggen, dat staat in het contract, dat deze gemeente tekende, met de makers..... Liegen een dag voor de sprookjesdag van de kruisiging...... ha! ha! ha!
Van den Akker vertelde verder dat de kosten voor de stad, een kleine twee ton zijn. Maar zo vertelde ze, gezien wat er gemiddeld wordt uitgegeven, zou de poppenkast een half miljoen euro opleveren. Waarschijnlijk had ze daarbij naar de cijfers van Groningen gekeken, daar zou de opbrengst vorig jaar een half miljoen zijn geweest. Ik zou die berekening wel eens willen zien, sterker laat een deskundige dat eens narekenen... Wedden dat het dezelfde fantasie cijfers zijn, die worden genoemd voor de Olympische Spelen, of het EK en WK voetbal. Altijd worden er prachtige cijfers belooft, maar als echte deskundigen de zaken narekenen, is er steevast een dik verlies geboekt.....
Trouwens: jezus ranselde toch ooit de geldwisselaars van het tempelplein..... Die boodschap is volgens mij, zacht gezegd, niet helemaal begrepen bij de EO, de programmamaker!!!
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten