Twee meisjes van 14 en 16 worden door het OM vervolgd, vanwege een valse aangifte, zo meldde het BNR nieuws van 12.30 u. De meisjes waren stiekem naar Eindhoven gegaan, om daar een 'vriendje' te bezoeken. Bij thuiskomst vertelden de meisjes uit angst voor straf, dat ze ontvoerd en verkracht waren..... Daarop deden de ouders aangifte bij de politie, die er 16 rechercheurs opzette....... Al snel bleek, dat het verhaal verzonnen was.
Oké lullig allemaal en uiteraard een oliedom verhaal, maar om daar die meisjes strafrechtelijk voor te vervolgen..... Belachelijk!!!
Reken maar dat deze meisjes al genoeg gestraft zijn, met al deze ontwikkelingen op hun uitstapje....
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten