In het nieuws van BBC World Service (radio) van 2.00 u. afgelopen nacht, het bericht dat de landen met opkomende markten in 2015 voor het eerst meer uitgaven aan hernieuwbare energie, dan de stinkend rijke westerse landen........
Dit terwijl Australië en de VS op grote schaal steenkool dumpen op de wereldmarkt en dat tegen afbraakprijzen....... Goed te horen, dat dit de vergroening in opkomende markten niet heeft kunnen stuiten, iets dat wel de bedoeling was!!
Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten