Geheel per ongeluk hebben de fascisten van de PVV de 'prinsenvlag' in hun fractiekamer op het Binnenhof opgehangen. Deze vlag, oranje-blanje-bleu, was de vlag die de NSB en de Nederlandse SS in de oorlog gebruikten. Daarna werd deze vlag uitsluitend nog gebruikt door extreem rechtse groeperingen in Nederland. Natuurlijk wordt dit weer afgedaan als een 'ongelukje', maar je maakt mij niet wijs, dat er onder het fascistische clubje geteisem van Wilders op het Binnenhof niemand was, die hier niet van op de hoogte was.
Het ware gezicht van de PVV was de afgelopen dagen weer eens heel duidelijk te zien op het Binnenhof.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten