Gisteravond in Nieuwsuur beelden van het Pakistaanse parlement. Daar was een zitting over het ingrijpen van de VS op Pakistaans grondgebied en hoe het mogelijk was, dat Osama bin Laden al jaren in Pakistan woonde.
De parlementszaal was nog niet voor de helft gevuld. Zie daar de staat van het land, een kruitvat waar niemand, behalve de VS, zijn handen aan wil branden. Laten we hopen dat de gevolgen van de standrechtelijke executie en illegale inval van de VS in Pakistan met een sisser in plaats van een (atoom-) knal aflopen.....
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten