Rutte, het onzelfstandig VVD lulletje, wil niets aan het Koningshuis doen, zo liet hij per brief aan de 2e Kamer weten en exclusief aan de 'koningshuispers' in 'zijn' torentje, dat hij meer en meer gebruikt voor anti-democratisch gekonkel en volksverlakkerij.
Het koningshuis is uitstekend in staat zich in de huidige maatschappij aan te passen, zo liet tutje Rutte weten. Ja, klootzak, dat kunnen ze inderdaad: liegen, bedriegen, stelen, sjoemelen met het aan hen gegeven belastinggeld, onwelgevallige ambassadeurs wegwerken, fascisten steunen enz. enz. Zooooooooooooo modern, dat koningshuis en het past ook perfect in een liberaal wereldbeeld, Rutte? knotsknettergek!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten