Het is toch wrang Rosenthal in feite te horen zeggen, dat mensenrechten niet meer prevaleren boven economische belangen, dat terwijl hier het Internationaal Strafhof is gevestigd. Nu is Nederlands zo ongeveer grootste viespeuk, de CDA'er Verhagen weer eens met een handelsmissie in China. Om te laten zien, dat wij echt wel iets ophebben met mensenrechten, heeft Verhagen gesproken met Chinese dissidenten en de regering daar gewezen op de onvrede van Nederland met het Chinese mensenrechtenbeleid. Dat doet hij natuurlijk zeeeeer omfloerst, veronderstel dat ons dat een euro zou gaan kosten. Deze rechtse kwal zal de Chinese autoriteiten niet hebben gezegd, dat zij bij aankomst in Nederland terecht zullen moeten staan voor het Internationaal Strafhof, of hebben gedreigd met sancties.
Gadverdamme!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten