Dankzij het desastreuze beleid van het CDA in de kabinetten Balkenende 1 t/m 4 en het laatste kabinet met de VVD en de PVV, is niet alleen de economie in ons land in het slop geraakt, maar nu blijkt uit de bijzonder slechte aandacht voor echt schone energie van die kabinetten, dat de industrie die deze energie mogelijk maakt, verdwijnt uit Nederland. Ach, ze zullen bij voornoemde partijen gedacht hebben, dat groen allemaal onzin is, terwijl er per jaar intussen een omzet wordt gedraaid van 200 miljard euro per jaar!
Om de gevolgen van dit zwaar waardeloze beleid, een krimp in de economie, te herstellen, moeten we straks naast een aantal andere zaken, meer BTW betalen. Dat zal de economie uit het dal helpen, ha! ha! ha! ha!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten