Radio1 vanmorgen rond 7.50u., Prem kondigt zijn bijdrage voor de ethervervuiling, in Radio1 Kotszomer aan. De idioot zegt met kinderachtig zware stem, dat hij 'swaar gefrustreerd' is over het verlies van Nederland op het EK voetbal. Lara 'gekke koe' Rense voelt zich ook gefrustreerd.
Jezus christus wat een stel infantiele gekken!
Ik hoop werkelijk, dat deze 2 lijpo's binnenkort echt zware redenen tot frustratie hebben (buiten dat ze wat mij betreft weggepromoveerd mogen worden naar Suriname, maar alleen met een totaal verbod op contact met Nederlandse media).
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten