De ene nummer twee van Al Qaida is nog niet begraven, of de volgende wordt alweer standrechtelijk geëxecuteerd. Waarom mag de VS ongelimiteerd terreur uitoefenen middels standrechtelijke executies, waarbij vele 'onschuldige slachtoffers' vallen? Onschuldige slachtoffers tussen aanhalingstekens, daar deze al helemaal niets met tegen de VS gerichte terreur te maken hebben, maar ook elke niet veroordeelde verdachte is onschuldig, tot het tegendeel onomstotelijk is bewezen. Waar blijft het Internationaal Strafhof met aanklachten tegen de VS?
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten