De kernramp in het Japanse Fukushima is al weer 'even geleden', dus de kernenergielobby heeft goed zijn best gedaan: Japan startte zaterdag jl. weer 2 kerncentrales op. Volkomen veilig volgens de premier*, veilig in een land met minstens één aardschok per dag.....
Ondertussen spoelt er van alles uit de Japanse rampgebieden aan, op de westkust van Noord-Amerika, maar er is geen gevaar voor de volksgezondheid, als u radioactieve vis uit de gebieden tussen N-Amerika en Japen eet, toch?
*De premier vertelde natuurlijk niet, dat de kernramp van Fukushima nog lang niet onder controle is.
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten