In een tv spotje, dat dombo's moet verleiden een lot te kopen, vermeldt de Staatsloterij, dat zij sponsor zijn van Oranje. Alsof het vuile en het zich meer en meer laat aanzien frauduleuze spel, de belastingbetaler geen cent kost. Honderden miljoenen aan belastinggeld zijn er de laatste jaren in het voetbal gepropt, om door wanbeheer* failliet gaande voetbalclubs te redden.
Laat de Staatsloterij maar een echt goed 'sponsordoel' zoeken, één met maatschappelijk nut.
*Niet alleen bestuurlijk wanbeheer, maar ook door de meer dan achterlijk hoge prijzen en salarissen van voetballers (en voetbal bobo's).
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten