Het onzelfstandig VVD ventje en totaal disfunctionerende, demissionaire premier Rutte, zei deze week, dat hij op één lijn zit met de Duitse premier Merkel. Gelukkig bezit Rutte niet alleen het geweldige vermogen te lachen om zijn eigen fouten en die van 'zijn' kabinet (voor het grootste deel van de missionaire tijd, het kabinet van de PVV fascisten), maar bezit Rutte ook vele persoonlijkheden, die gemeen hebben, dat ze allen onzelfstandig, slap en dom zijn, maar verschillen in 'lijn', wat wil je nog meer als VVD politicus?
Zoals intussen meer dan genoeg bewezen is, leidt om het even welke lijn van Rutte ook, deze naar een gewisse afgrond.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten