Afgelopen dinsdagmiddag was bij de EO op Radio1, oud-generaal-majoor van de MIVD, Pieter Cobelens te gast. Deze autocratische psychopaat, die nogal eens onder figuurlijk vuur ligt en die nog wat in de melk te brokken heeft, doordat hij oud-topmilitairen aan een nieuwe baan helpt, vertelde dat hij de eerste dag na zijn pensionering, achterin zijn auto ging zitten, en toen na 5 minuten doorhad, dat hij geen chauffeur meer had......... Daar moest de lul zelf nog om lachen ook, voorts zei hij dat hij die eerste dagen zijn secretariaat mistte.......
Defensie, het kost wat, maar het blijft altijd weer een verrassing, hoe weinig je aan al dat uitgegeven belastinggeld hebt!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten