Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 11 januari 2014

'Bel me niet register' wordt langzaam maar zeker een wassen neus

Vandaag was 't weer zover, ondanks een geheim nummer en opneming in het 'Bel me niet register', werd ik namens Eneco gebeld door een dame. Ik luister al niet eens meer, gewoon de telfoon uitzetten, zo gauw je de naam Eneco (of welke andere dan ook) hoort. Discussie aangaan en zo'n dame wijzen op het feit, dat je nummer geheim is en dat je in het 'bel me niet register' staat, heeft geen zin. Deze 'telemarketeers' komen onmiddellijk met het argument, dat dit aan de computer ligt, die willekeurig nummers kiest, dus daar kunnen zij niets aan doen........ Echter die computer wordt wel gebruikt door datzelfde telemarketingsbedrijf, dat weer namens Eneco contact zoekt.......
Bedrijven als Eneco en telemarketingsbedrijven, zouden strafrechtelijk moeten worden vervolgd voor deze gang van zaken!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten