Vandaag was 't weer zover, ondanks een geheim nummer en opneming in het 'Bel me niet register', werd ik namens Eneco gebeld door een dame. Ik luister al niet eens meer, gewoon de telfoon uitzetten, zo gauw je de naam Eneco (of welke andere dan ook) hoort. Discussie aangaan en zo'n dame wijzen op het feit, dat je nummer geheim is en dat je in het 'bel me niet register' staat, heeft geen zin. Deze 'telemarketeers' komen onmiddellijk met het argument, dat dit aan de computer ligt, die willekeurig nummers kiest, dus daar kunnen zij niets aan doen........ Echter die computer wordt wel gebruikt door datzelfde telemarketingsbedrijf, dat weer namens Eneco contact zoekt.......
Bedrijven als Eneco en telemarketingsbedrijven, zouden strafrechtelijk moeten worden vervolgd voor deze gang van zaken!!!!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten