Gistermiddag even afgestemd op het van gewest tot gewest en radioroddelprogramma van Meurders en Veenhoven op Radio1 ('Nieuws bv' is geloof ik de naam), daar was John de Mol aanwezig die op dat moment zei, dat de commerciële tv stations allemaal zijn gericht op de leeftijd van 25 tot 49 jaar oud en het speet hem dat te moeten zeggen, aldus de slappe Duitse zure tv worst programma draaier, maar het is nu eenmaal niet anders.....
Hé jongeren tot 25 en ouderen van boven de 49: boycot de programma's van de Mol, daarnaast zijn de Mol's programma's toch waardeloos, waar je bovendien alleen maar dommer van wordt!!!!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten