Vanmorgen in het nieuwe Radio1 programma 'De Morgen' na 9.30 u. de uitermate belangwekkende 'actualiteit', tot welke datum u uw kerstboom mag laten staan....... Daarnaast reed een verslaggever mee met een Amsterdamse vuilniswagen, die kerstbomen van straat haalde. Die bomen mogen niet in de oven, dat kan die oven niet aan, de bomen worden 'milieuvriendelijk' versnipperd, aldus de chauffeur....... Wat is er milieuvriendelijk aan het kappen van dennenbomen, om ze na een paar weken in huis, aan de straat te zetten......
Jezus christus, wat een kutprogramma en wat een onzin!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten