Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 30 januari 2015

Chinese vrouw geschoffeerd in Albert Heijn filiaal.........

Vorige week vrijdag deed ik boodschappen in een A.H. filiaal. Achter mij bij de kassa, stond een Nederlandse vrouw, zo te zien van Chinese origine. Terwijl ik mijn boodschappen aan het inpakken was, pakte de kassa dame een grote blauwe plastic verpakking met babymelkpoeder. De kassa 'dame' (waarschijnlijk niet ouder dan 21 jaar) zei tegen de vrouw, dat ze het product niet mocht kopen, daar ze eerder die dag al zou zijn geweest...... De vrouw werd woedend en stelde al een week niet in het filiaal te zijn geweest. Daar had de kassa 'dame' schijt aan (die Chinezen lijken tenslotte allemaal op elkaar....), het product bleef in de winkel..... De kassa dame naast deze kassa bemoeide zich er ook mee en zei: " ik heb jou vandaag ook al eerder gezien en of ze maar op wilde zouten......." Ongelofelijk, wat een onbeschoftheid!!! Ik neem aan, dat het hier ging om het geouwehoer van ongeveer 2 jaar geleden, toen Nederlanders van Chinese origine massaal babymelkpoeder kochten, om die, na het zoveelste schandaal met dit product in China, op te sturen naar familie daar.....

Je wilt toch godverdomme dit soort toestanden niet in je winkel? Er is zoveel melk op de markt, is het dan zo moeilijk extra te produceren voor deze groep mensen??? Bovendien vraag ik me na al die tijd af*, of er inderdaad nog steeds minder babymelkpoeder gekocht mag worden, door mensen van Chinese origine.... De bedrijfsleider van dit filiaal moet zich doodschamen!!! En de kassa 'dames?' Ach zo te horen, zijn ze van PVV 'kaliber', of hebben een partner van dat 'kaliber......'

Dit gedoe in een stad die trots op haar 'China Town', 3 straten met 2 gigantisch kitsch poorten.........

* Er was begin 2013 al sprake van een stop op de verkoop van dit product, aan mensen van Chinese origine.......

1 opmerking:

  1. Waren de caissières maar zo bijdehand als er dubieuze figuren de pincodes van ouderen staan af te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen