Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 20 januari 2015

Gasleidingen die vollopen met water en zand...... Had u daar eerder van gehoord??

Afgelopen week alweer een gasleiding, tegelijk met een waterleiding stuk getrokken bij werkzaamheden. Gevolg: bewoners zonder gas en dat voor een ellenlange periode, daar het schoonmaken en herstellen van de leidingen een langdurige zaak is...... Dit was de tweede keer in korte tijd en het kan aan mij liggen, dat geef ik toe, daar doe ik niet moeilijk over, je kan tenslotte niet alles weten en voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast... Ja wat dan ouwe zeikerd???!!! Hoor ik u wanhopig uitschreeuwen, zeg het dan lul! Dit alles terwijl u voor uw huisdeur, in de door uzelf gegraven put, met een snijbrander de gasleiding aan het demonteren bent. Welnu: ik heb nooit eerder gehoord van deze merkwaardige samenloop van omstandigheden...... Je zou bijna gaan denken, dat de bedrijven die het transport van het gas regelen, willen laten zien, hoe belangrijk ze eigenlijk 'wel niet' zijn...... Maar het kan natuurlijk ook 'gewoon' een plaatselijk bedrijf zijn, dat de orderportefeuille wat verder gevuld wil krijgen en daarom een bevriend grondverzetbedrijf 'wat' heeft toegestoken, om tijdens de werkzaamheden, af en toe niet zo goed op te letten.....

Wat mij nog meer bevreemd, is dat men blijkbaar niet weet waar leidingen liggen, ook al zijn er kapitalen uitgegeven om e.e.a. op kaarten te zetten....... Niet zo lang geleden hoorde ik van een kennis in Den Haag, dat men bij hem in de buurt, 'proefsleuven' gaat graven, om te zien waar leidingen en kabels liggen, daar men ondergrondse afvalcontainers wil plaatsen....... Wat is dit???? Nou dat is niet zo moeilijk Azijnpisser, dat is 'gewoon' jarenlang wanbeheer!!!
Wanbeheer dat u en ik hebben betaald, met grote sommen aan belastinggeld.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten