In het Radio1 nieuws van 11.00 u. gistermorgen, als eerste het bericht, dat de Paus in de Filipijnen (Filipopoland*) een mis had opgedragen voor 4 miljoen gelovigen...... Alsof dat een bijzonderheid is, in een land met voor de overgrote meerderheid een katholieke bevolking..... Bovendien kan je van die 4 miljoen, minstens 3 miljoen aftrekken, men neemt 't in Filipopoland niet zo nauw met de cijfers, dat geldt trouwens overal, als het om paus bezoeken gaat, de rk propagandamachine slaat dan bijna altijd op tilt .......
Maar als eerste in het nieuws, waar slaat 't op????!!!!
*Zie: 'McDonalds sponsort de meer dan levensgrote protretten van de paus....... ha! ha! ha! ha! ha!'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten