Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 21 januari 2015

Guantanomo Bay: personeel daar heeft 't ook niet makkelijk..............

Echt mensen, gistermiddag na 12.30 u., schakelde ik over naar BBC World Service radio, toen ik een enorme klootzak hoorde zeggen, dat het weliswaar voor de gevangenen niet makkelijk is in Guantanomo Bay*, maar dat het ook niet makkelijk is voor al het personeel in Guantanomo Bay........ Met andere woorden, de VS heeft het er niet makkelijk mee.....
Jezus wat een klootzak, z'n naam heb ik niet, daar tijdens de uitzending de deurbel ging en ik het onderwerp later niet terug kon vinden op de site van BBC W.S. Waar haalt deze enorme paardenlul het vandaan????? En dit werd uitgezonden op een zender, die bijna in de hele wereld te volgen is, al helemaal als je over een computer/smartphone en een internet verbinding beschikt.........

* Nee, je zal daar maar voor jaren onschuldig zijn vastgezet, een gevangenisstraf waar voorlopig geen eind aan komt, omdat de VS deze mensen asiel weigert te verlenen. Terwijl diezelfde VS schuldig is aan hun ontvoering, illegale gevangenhouding en meestal ook aan de marteling elders..........

Klik voor meer berichten over Guantanomo Bay, op deze naam, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten