Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 26 januari 2015

Herdenking 'watersnoodramp' rivierengebied.........

Ik dacht vorige week donderdagmiddag echt, dat ik in de maling werd genomen, toen ik op Radio1 hoorde van een 'watersnoodramp' (dat lijkt me dubbel op, 'maar goed....') herdenking in het rivierengebied. Zwaar ongerust begon ik mij toch echt af te vragen, of ik niet aan het dementeren was geslagen. Een watersnood ramp van 20 jaar geleden, daar moesten dan toch wel snel 20 mensen bij om zijn gekomen, althans als je van 'een beetje ramp'  wilt spreken. Wat heb ik gemist, vroeg ik me af, of wat ben ik kwijt geraakt uit m'n geheugen? (zou masturbatie dan toch tot....???). Maar nee beste lezer, het ging om de 'watersnoodramp' waarbij de bewoners van een gebied waren geëvacueerd, daar de dijken het dreigden te begeven en vervolgens heeft er ook nog het e.e.a. blank gestaan..... ha! ha! ha! ha! ha! Echt, je hoorde volwassenen aan kinderen vertellen, hoe erg het allemaal geweest was...... Verhalen alsof men in een langdurige oorlog verwikkeld was geweest.... Ik geloof dat die lui uit het 'Maas en Waal' gebied, zich de pleuris vervelen en bedachten dat er wel wat toerisme is te peuren uit een herdenking van deze zware 'watersnoodramp.....'
Er is, of wordt zelfs een plaquette onthuld en er is een lespakket genaamd: 'Het water komt....'. Ach ja het belastinggeld klotst toch over de plinten, neem de meer dan 1.000 miljard van de ECB voor het opkopen van schulden (staatsobligaties van Zuid-Europese schuldenlanden) aan banken*...........
Christus op een blind paard!!

* Zie: 'Banken worden alweer ontzien, terwijl de door hen gecreëerde armoede met de dag stijgt.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten