Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 23 januari 2015

Schippers en van Rijn moeten zich doodschamen: ook voor jeugd GGZ moet een eigen bijdrage worden betaald....!!!!!!!!

De eigen bijdrage voor de GGZ, heeft al tot veel ellende geleid, niet in de laatste plaats voor patiënten met een geestelijke aandoening (o.a. een toename van het aantal suïcides), maar bijvoorbeeld ook voor de politie. Naar nu blijkt (het was mij ontgaan) heeft het schoften stel, hare VVD kwaadaardigheid Schippers en PvdA oplichter van Rijn (u weet wel: van 'die' vrouw...) besloten, dat ook voor de jeugd GGZ een eigenbijdrage benodigd is........ Godverdomme waar halen ze het gore lef vandaan, wat een inhumane monsters!!! Moeten arme gezinnen nu nog verder bezuinigen, om dat één van de kinderen geestelijke hulp nodig heeft?? Zijn ze nou helemaal bedonderd??!!!! Alsof geestelijke ziekten niet bestaan en een vorm van ernstige aanstellerij zijn!!!

Gistermorgen was Magda Berndsen van D666 hierover te horen, zij trok geheel hypocriet aan de bel, nadat de PvdA aankondigde dat er een onderzoek naar de effecten moet komen. Berndsen deed wel heel 'begaan en verantwoordelijk', terwijl zij lid is van een partij, die hiermee akkoord ging....... Berndsen wil in afwachting van de resultaten van het PvdA onderzoek, dat de inning van de eigenbijdrage onmiddellijk wordt gestopt..... Ik vraag mij af, hoe hebben D666 en de 'Christen'Unie (die ook aan de bel trok) hier in mee kunnen gaan en kunnen instemmen met zo'n onverantwoordelijke schoften maatregel???? Jezus christus, bedenk ik me dat nog eens stel rentmeesters van god voor deze bijdrage was en nog is: de 'christenbroeders'  van de SGP, geheel in de geest van jezus zeg maar (smegma).............
Wat een geteisem!!!

2 opmerkingen:

  1. 't Is inderdaad geteisem. Als ik het goed begreep, is de bijdrage circa € 130,00 per MAAND bij opname (ook gedwongen opname!) + het eigen risico. Het enige "voordeeltje" is dat er volgens mij bij opname dubbele kinderbijslag kan worden aangevraagd. Volgens mij zijn we er nog lang niet en zullen er nog wel enkele konijnen uit de hoge hoed worden getoverd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,

    dank voor uw reactie en aanvulling. Ik ben het dan ook geheel met uw conclusie eens, volgens mij staat er een heel hok met konijnen te trappelen, om 'uit de hoed te ontsnappen.....'
    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen