Het vuilste CDA ventje, de rechtse houwdegen Verhagen, presenteerde gisteren het nieuwe milieubeleid met het aankondigen van een 'Green Deal'. Door overleg met het bedrijfsleven, zou het Nederlandse bedrijfsleven vanzelf groener worden en daarmee de Nederlandse maatschappij. De smeerlap vindt de in aanbouw zijnde kolencentrales prima, vindt subsidie op echt duurzame energie onzin en windmolens grote flauwekul, wil minstens één nieuwe kerncentrale en vindt de zwaar vervuilende en verspillende doodsindustrie, die men 'netjes' intensieve veeteelt noemt, een uitstekende tak van industrie.
Verhagen vindt sancties of boetes op het niet nakomen van afspraken uit de tijd, nee convenanten die bedrijven onderling afsluiten, met de overheid op de achtergrond, zijn echt een waanzinnig succes.....
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten