Vorige week maandag op radio1 bij de EO een 'reportage' over een weigerambtenaar uit Groningen.
Je weet niet wat je hoort uit de mond van deze christelijke (dus aanhanger van een heel fout sprookje) paardenkut, triest maar uw Azijnpisser kreeg kramp in z'n kaken van het lachen, jezus wat een gek!.
Hier de link naar de EO uitzending, even naar beneden scrollen tot 'Reportage: Groningse weigerambtenaar'
http://www.eo.nl/programma/ditisdedag/2008-2009/page/-/episode.esp?broadcast=12474420&programs=9665546
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten