Goed hè, de aandacht voor het vergokken en leegroven van de pensioenspaarpot, is afgeleid naar het verschil tussen jong en oud. In de 60er en 70er jaren waren de jongeren de pispaal, de generatiekloof was niet uit de media weg te denken, nu zijn de ouderen de pispaal. Niet alleen wordt de aandacht afgeleid, erger is het opzetten van jongeren tegen ouderen door divers politici en rechtse media. De zogenaamde babyboomgeneratie wordt neergezet als een stel uitvreters, die de pensioenen van de toekomstige ouderen er doorheen jaagt, terwijl nog geen 30% van deze generatie een goed pensioen heeft.
Ook de arbeidsvoorwaarden van de b.b.generatie ligt onder vuur en je kan er op wachten, dat de volgende stap in het 'pensioendrama', het inleveren van geld, vakantiedagen en andere arbeidsvoorwaarden is. Terwijl steeds meer echte deskundigen zich in het debat mengen, die aantonen dat langer werken de maatschappij juist geld gaat kosten en geen donder oplevert aangaande de arbeidsparticipatie van oudere werknemers.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten