U zult het niet geloven, maar het bestaat echt: een shop-o-loog. Een zich zo voordoende dame, was afgelopen woensdag te horen in het radio1 journaal, rond 16.55u. Volgens deze godvergeten huppeltrut, staat veel personeel in winkels erbij alsof ze een taakstraf uitvoeren. Deze trut kan beter eens een onderzoek doen, naar de bejegening van winkelpersoneel, door de klanten, maar vooral door de werkgevers. Zo wordt winkelpersoneel afgebekt door klanten en het management, zinloos en in de levensmiddelen, drogisterij branche vaak zwaar werk, met als beloning een grauw, een snauw en een grijpstuiver voor de bewezen diensten.
Zo bezien is dat werk dan ook niet veel beter dan een taakstraf.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten