Amstel heeft een schijtlollige reclame over het drinken van hun bier. Als je, plezier hebt op de manier zoals weergegeven in de reclame, ben je wat mij betreft rijp voor een fiks aantal bezoeken aan de psychiater. Wat echt smerig is aan deze reclame, is dat pubers onder de 16 wordt voorgehouden, dat zij een hele berg 'plezier' missen, door een extra tekst in het filmpje te laten zien, waarop vermeld wordt: 'nog geen 16? geen druppel!' Te achterlijk en goor voor woorden, mensen onder de 16 zullen voor het grootste deel niet doorhebben, dat de getoonde 'lol' niets te maken heeft met echt plezier maken. En dat zij even moeten wachten voor ze echt los kunnen gaan.
Deze regering, waar het CDA deel van uitmaakt en die van alle kanten het gebruik van softdrugs aanvalt, o.a. met het gelul over het THC gehalte van cannabis, staat ondertussen nog steeds reclames toe voor de harddrug, die maatschappelijk, sociaal, geestelijk en fysiek de meeste schade toebrengt. Daar kan aan toegevoegd worden dat de rentmeesters van god, het CDA, zelf 'pushers' zijn van deze harddrug, door flessen wijn weg te geven met een CDA etiket.
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
22 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten