Op het SP congres gisteren, bereidde Marijnissen de SP achterban voor, op regeren na de verkiezingen in september. Compromissen sluiten was de boodschap van Marijnissen, die met zijn pleidooi de hete kolen uit het vuur haalde voor de rode kneus Roemer, die hoeft pas na een giga verkiezingsoverwinning vuile handen te maken. Natuurlijk wordt er geruststellend vermeldt, dat regeren niet ten koste van alles gaat, nee, dat moest er godverdomme nog bijkomen!
De verkiezingsslogan van de SP is het 'One' van multimiljonair Bono, het lijkt mij dat 'Fuck' beter op z'n plaats is.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten