Nadat Coca-Cola, zich met reclame richt op de 'natuurbeschermers', samen met het WWF, voor behoud van de ijsbeer, terwijl het Wereld Natuur Fonds schijt heeft aan die ijsbeer en met die reclame het tegenovergestelde bereikt*, zag ik gisteren een Pepsi reclame, die er geen geheim van maakt, dat hun cola 'Kick' is verrijkt met LSD. Wordt 't eindelijk echt leuk in Nederland!
*Zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/ijsberen-cites-wwf-de-eu-en-coca-cola.html
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten