Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 6 februari 2011

Kotskamerbreed en 3 commissarissen van de koningin

In Tros Kamerbreed gisteren 3 commissarissen van de koningin, die van Drente, Gelderland en Brabant (ik heb geen zin de namen van die nitwits op te zoeken, laat staan te vermelden).
De kontlikker van de koningin in Gelderland wil eigenlijk niets zeggen over de verhoging van de maximum snelheid op sommige wegen. Wel wil deze zak kwijt, dat er een onderzoek zou moeten komen naar de gevolgen van die snelheidsverhoging op de veiligheid, geluidsoverlast en de CO2 uitstoot. Hé hufter, dat is al jaren bekend en ik zal het maar verklappen, die gevolgen zijn zwaar klote voor de 3 zaken die jij nog eens wil laten onderzoeken.
De nitwit kontlikker van hare grajesteit in Brabant vindt de opkomstcijfers voor de 1ste Kamerverkiezingen (Statenverkiezing) niet belangrijk, nee dat kan ik me voorstellen, een lage opkomst is altijd goed voor de grote partijen. Deze hufter vindt de betrokkenheid van de bevolking bij het 'provinciale werk' veel belangrijker. Hè, wat zegt'íe nu? Geen hond die je op straat vraagt wie de commissaris van de koningin in zijn/haar provincie is, weet het antwoord. hetzelfde geldt voor de taken die onder het provinciebestuur vallen.
Hij zal toch niet de demonstranten bedoelen, die zich zo nu en dan roeren bij foute provinciale beslissingen?
Meestal heeft het provinciebestuur schijt aan die demonstranten, tenzij het grote ondernemers of puissant rijke inwoners van die provincie zijn. O, ik snap het al, hij bedoelde de laatste 2 groepen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten