De CDA griezel Verhagen maakte vorige week bekend, dat de bouw van een nieuwe kerncentrale in Nederland, in 2015 kan beginnen. Deze rentmeester van god, heeft er geen moeite mee meteen even wat leugens te ventileren. Zo liegt hij, dat het de goedkoopste vorm van energie is, voorts zou kernenergie goed voor het milieu zijn en hij liegt bovendien dat kernenergie opwekken veilig is. Verhagen voegt aan het laatste toe, dat het geen kerncentrale 'à la' (of allah?) Tsjernobyl mag zijn en de centrale moet voldoen aan alle veiligheidseisen.
Dat mag je hopen, en als de veiligheidseisen te hoog zijn, dan past Verhagen ze persoonlijk wel even aan.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten