Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 3 januari 2015

Jos Palm, vrouwen en 'Gone with the Wind.........' een dodelijke combinatie! ha! ha! ha! ha!

In de OVT uitzending van vorige week zondag, sprak men o.a. over de film 'Gone with the Wind' (wat mij betreft een racistische zeikfilm). Eén van de presentatoren, natuurlijk de 'o zo leuke' Jos 'und so weiter' Palm, durfde te zeggen, dat iedere vrouw, die je over deze film spreekt, 'een rare blik in de ogen krijgt......' Natuurlijk daarnaast nog wat 'uiterst lollige' opmerkingen van deze kaholiekenlikker, die zichzelf als bijzonder leuk vindt en dat met jaren 50 snaakse opmerkingen telkens weer, tevergeefs probeert te bewijzen. Godverdomme alsof iedere vrouw dit een goede film vindt en zich in de lamlendige hoofdpersoon herkent, wat 'n ongelofelijke seksist, gadver!

Overigens meende ik dat nitwit Palm, het boek dat ten grondslag ligt aan de film, toeschreef aan John Steinbeck, het zou me niets verbazen, maar ik heb geen zin de onzin nog eens na te luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten