Je wordt schijtziek van alle presentatoren, die Friese zaken in het Fries proberen uit te spreken, terwijl men de meeste hoofdsteden van de wereld, in gewoon Nederlands aanduidt.
Deze week zijn allerlei presentatoren in grote onzekerheid geraakt, doordat de disfunctionerend minister van Buitenlandse Zaken, u weet wel de happende PvdA vissenbekkleuter Timmermans, Mali op z'n Frans uitspreekt, waardoor de klemtoon aan het eind komt....... ha! ha! ha! ha!
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten