Rutte zei gisteren, dat PvdA slaapbol Dijsselbloem een goed minister van Financiën is, anders was hij geen minister van Financiën....... ha! ha! ha! ha! ha! Alsof Rutte een goede VVD minister-president is, omdat hij dat is: na iets meer dan 2 jaar in die functie, kreeg dit wanpresterende huftertje de werkloosheid op een recordhoogte tot boven 1 miljoen (echte cijfers), meer dan 1,2 miljoen armen, een top aantal faillissementen en ondanks gegoochel met rekenmethodes, de economie al meer dan anderhalf jaar in een krimp, me dunkt, een prestatie van formaat!
En dan te bedenken, dat Dijsselbloem iets meer dan 3 maanden minister is.....
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten