Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 16 september 2013

Chris Kijne: "omdat de VPRO het hele verhaal vertelt......"

"Ik ben pro VPRO", zegt Chris Kijne in een reclame spotje van de VPRO. Vervolgens gaat het radiospotje door, een vrouwenstem: "Ik ben pro VPRO, omdat de VPRO het hele verhaal vertelt". Nou meen ik mij te kunnen herinneren, dat Kijne in een gesprek een keer opmerkte, dat 'het beter is, als 'journalist', niet altijd de waarheid te vertellen.......' ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Voor de goede orde: Kijne is allesbehalve journalist, noch opiniemaker.
Zie ook een eerder bericht over 'opiniemaker' Geert Mak, al net zo'n flapdrol als Kijne en als ik het goed begrepen heb, een goede vriend van hem.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten