Zag dat het waardeloze boek van broodschrijver en propagandist van het westerse neokolonialisme Geert Mak, 'Reizen zonder John' is genomineerd voor de NS publieksprijs. Dit boek is al volkomen in de grond geschreven door Stan van Houcke in een groot aantal artikelen, vandaag noemt van Houcke o.a. Mak (en ook een nominatie* voor zijn flutboek) in het bericht: 'De Mainstream Pers 17'.
Mijn advies: leest u (alstublieft) zonder Mak, dat scheelt u geld en veel verspilde tijd!
*Als ik het goed begrepen heb, is Mak's waardeloze boek al eerder genomineerd voor prijzen, prijzen waar ik normaal gesproken totaal geen aandacht aan besteed.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
9 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten