Nederland heeft net als de meeste EU landen een speciale Syriëgezant, het gaat hier om Marcel Kurpershoek. Constant gezeik over één Europa, maar zelfs op dit gebied, stuurt ieder 'zichzelf respecterend' EU land, zijn eigen gezant.....
Veel geouwehoer vanmorgen in GMN na 9.30 u., op de vraag of Nederland niet wat meer vluchtelingen op moet nemen, legt hij alles 'mooi' uit, dus waar de vluchtelingen zitten en hoe moeilijk deze toevloed is voor de omliggende landen, maar 'Nederland doet wat 't moet doen', aldus Kurpershoek, centjes geven aan de vluchtelingenorganisaties.......... Kurpershoek geeft geen antwoord op de vraag, of Nederland niet meer vluchtelingen zou moeten opnemen jezus wat een klootzak!
Wat 'verdient' deze kwast aan belastinggeld?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
13 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten