Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 26 september 2013

Tessel Blok schrok van de verdwenen Plasterk-baard..... ha! ha! ha! ha!

Het 'pro-VPRO' schaap Tessel Blok, liet gisteren weten, dat zij was geschrokken van de verdwenen Plasterk baard. "Ik was er net aan gewend", zo verzuchtte het presentatieschaap, die vooral de neoliberale 'waarheid' laat horen, i.p.v. het 'hele verhaal', zoals dit door de VPRO wordt aangeprezen, in de achterlijke ledenwerf spotjes van die omroep....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, je bent echt bijzonder professioneel als je denkt, dat de luisteraar het belangrijk vindt, hoe volksverlakker en 'leuk' PvdA hoedje Plasterk, er vandaag weer uit ziet en wat jij daarvan vindt, echt een geweldige 'progressieve' omroep dat VPRO..... gadverdamme!

5 opmerkingen:

  1. Haar zusje Diewertje heeft nog steeds een behoorlijke baard. Alleen is die niet meteen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diewertje mag dan een baard hebben, haar oudere zus hoort zichzelf zo graag praten ! Dit af en toe zelfs op onbeschofte wijze door het bevraagde slachtoffer niet eens te laten uitspreken. Doe mij Diewertje maar !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diewertje mag dan een baard, een ding weet ik in ieder geval zeker; haar oudere zus hoort zichzelf oooo.... zo graag zelf praten. Soms tot het onbeschofte interpreteren aan toe ! op Tessel Blok schrok van de verdwenen Plasterk-baard..... ha! ha! ha! ha!

    Anoniem

    op 13-11-13

    Beste Anoniem, dank voor uw reactie en die van uw voorganger.
    Uw reactie heb ik per ongeluk verwijderd, gelukkig kon ik nog een kopie vinden, bij deze dus alsnog, met vriendelijke groet,
    De Azijnpisser.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. of plaats je alleen reacties van meepissers? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Anoniem,

    dank voor uw reactie, al ben ik bang, dat u die vergeten bent, zal aan de tijd hebben gelegen, neem ik aan. Ik begrijp, dat u denkt, dat ik alleen reacties plaats, van mensen die het met mij eens zijn. Daarom raad ik u aan dit blog eens goed uit te pluizen, u kan er ongetwijfeld nog veel van opsteken, dan zult u meteen zien, dat veel reacties uiterst negatief zijn. Maar wat wilde u nu eigenlijk zeggen over dit bericht?
    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen