Vanmorgen was oud-minister van Tabak en Defensie, CDA papzak Hillen te horen in GMN. Eeven dacht ik, dat ik een minister Hillen had gemist, maar het was echt de CDA zak. Op ADHD niveau liet hij zijn 'licht' schijnen over de algemene beschouwingen, die vandaag zijn begonnen in de Tweede Kamer. Totaal oninteressant wat hij daar over op te merken had.
De manier van praten was opvallend, als minister zat hij altijd binnensmonds te zeveren met meel in de mond en niet vooruit te branden, dat was vanmorgen totaal anders, ik vrees dan ook, dat deze blunderende minister-lobbyist aan een flinke dosis amfetamine verslaafd is..... Hoewel vrezen? ha! ha! ha! ha! ha!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten