Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 11 februari 2014

Islam Democraten maken reclame.........

Op 2 februari jl. fietste ik door de Haagse Stationsbuurt, toen ik op de stoep een aantal figuren van de Islam Democraten zag lopen. Hoe ik dat weet, nou simpel de mannen hadden wat jongens bij zich, die met banieren rondliepen, die op de rug, tussen de jas en overkleding was gestoken.
Kreeg daar een behoorlijk naar gevoel bij, kinderen gebruiken om reclame voor de komende verkiezingen te maken, waar je dubieuze politieke partij aan deelneemt........ Nu is het wel zo, dat ik zwaar tegen opvoeding met het gif van een religie ben, dus als ik zoiets zie, wordt ik op z'n zachtst gezegd, niet echt vrolijk.....
Gadverdamme!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten